תלונה למשטרה ולשב"כ: "כוח קפלן' פועל כארגון טרור"

אתר קול חי 1 Comment on תלונה למשטרה ולשב"כ: "כוח קפלן' פועל כארגון טרור"

תלונה הוגשה למשטרה ולשב"כ ע"י עו"ד אביעד ויסולי, כנגד ארגון "כוח קפלן" בטענה כי מדובר בארגון טרור המעורב במעשי טרור

צילום: מרים אלסטר / Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תלונה הוגשה למשטרה ולשב"כ ע"י עו"ד אביעד ויסולי, כנגד ארגון "כוח קפלן", אשר העומדים בראשו הם אהוד ברק, אהוד אולמרט, דן חלוץ, משה יעלון, ישי הדס, שקמה ברסלר, יאיר גולן ואחרים, בטענה כי מדובר בארגון טרור המעורב במעשי טרור.

"מעשי טרור" מוגדרים בחוק המאבק בטרור כמעשים שנעשו מתוך מניע מדיני, על ידי חבר בני אדם בתבנית מאורגנת ומתמשכת, על מנת לזרוע בהלה בציבור או לאלץ את הממשלה לעשות מעשה או להימנע מעשיית מעשה (חקיקת הרפורמה המשפטית). "מעשי הטרור" הם מעשים הכוללים – באיום או בפועל – פגיעה חמורה בגופו של אדם, או פגיעה חמורה בבטיחות הציבור, או פגיעה בתשתיות, במערכות או בשירותים חיוניים, או בכלכלת המדינה.

מעשי הטרור המיוחסים ל"כוח קפלן" הם:
א. פגיעה חמורה בתשתיות ובבטיחות הציבור באמצעות חסימה שיטתית של עורקי תחבורה מרכזיים כגון נתיבי איילון;
ב. פגיעה חמורה בתשתיות – איום בחסימת נמל התעופה בן גוריון;
ג. פגיעה בגופו של אדם – תקיפות אלימות כנגד נבחרי ציבור. בפועל הותקפו השרים ניר ברקת, אבי דיכטר, ישראל כץ וח"כ שמחה רוטמן.
ד. איומים ברצח כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הן ברשת האינטרנט והן במכתב על קבר אחיו.
ה. איומים ברצח ואלימות ברשתות החברתיות נגד נבחרי ציבור אחרים.
ו. פגיעה בכלכלת המדינה – איומים בהוצאה מסיבית של כספים, העברת חברות לחו"ל ופגיעה בהשקעות זרות בהייטק.
ז. קריאה לסרבנות שירות בצה"ל.

עוד צוין בתלונה כי ראשי ארגון "כוח קפלן" קוראים תדירות בנאומים והודעות לתקשורת ל"מרי אזרחי בלתי אלים", קריאות שמשמעותן היא תמיכה במעשי הטרור המפורטים לעיל. "אלימות אינה תנאי להגדרת "מעשי טרור" בחוק. ראשי "כוח קפלן" מודים במפורש בעבירות על החוק".

בנוסף, צוין בתלונה כי "כוח קפלן" מגייס כספים בעשרות מיליוני ₪ לקידום מעשי הטרור המבוצעים על ידו, וכי התורמים לו, הלכה למעשה, מממנים ארגון טרור.

עו"ד אביעד ויסולי: "לאחר כחצי שנה של הפגנות והשקעות עשרות רבות של מיליוני ₪ במטרה למוטט את שלטון הימין, התברר לראשי "כוח קפלן" כי ההפגנות כשלו, ולא הועילו בדבר למעט עיכוב קל בחקיקת הרפורמה המשפטית.

:כמות המפגינים המתדלדלת הביאה את ראשי "כוח קפלן" להקצין את המסרים ולעבור למעשים קיצוניים, בחלקם מעשי טרור הכוללים עבירות פליליות אלימות של תקיפה ואיומים כנגד נבחרי ציבור (כולל ראש הממשלה) ופגיעה בתשתיות. בכך הפך ארגון "כוח קפלן" לארגון טרור.

"ראשי ארגון "כוח קפלן" משתמשים בטקטיקה של הפלשתינאים לעידוד טרור – קריאה למרי אזרחי קיצוני, במסרים המובנים על ידי חלק מציבור תומכיהם כהצדקה למעשי טרור. מעשי חברי הארגון הולכים ונעשים אלימים ככל שהתמיכה הציבורית בו מתמעטת.

:כל הסימנים מעידים כי ארגון "כוח קפלן" מוגדר בחוק כארגון טרור לכל דבר. כל מי שמשתתף במעשי הטרור וכל מי שמממן אותם חייב להיות מודע לכך כי הוא חבר לארגון טרור ומממן ארגון טרור, שהן עבירות הפליליות חמורות, ורובן פשעים הנושאים שנות מאסר רבות.

"יובהר כי אין מדובר בפגיעה בהפגנות פוליטיות, המהוות חלק מחופש הביטוי וחופש ההפגנה. התלונה מתייחסת למעשי טרור המופעלים על ידי ארגון טרור, אשר על המשטרה והשב"כ לפרק מיידית, לפני שהוא יוביל לשפיכות דמים ולפגיעה חמורה במדינה, בנבחרי הציבור ובצה"ל".



1 תגובות

מיין תגובות